Hele fijne kapper. Kom er inmiddels 10 jaar. Woon inmiddels in Den Bosch en ga toch maandelijks terug. Enough said?
Posted on Google
Yannick vd Veen
12/05/2026
goeie sfeer en goeie kwaliteit!!
Posted on Google
Stefan de Hoop
08/05/2026
Goede sfeer, je voelt je welkom. En Dimitri knipt als de beste!
Posted on Google
bert heuts
05/05/2026
Mijn zoon wil nooit meer ergens anders :)! Ze luisteren goed naar je wensen en komen met goed advies. Hele fijne vibe: alles klopt!
Posted on Google
Indra van Buuren
17/03/2026
De beste Barbershop van Nederland! Altijd vriendelijk personeel en consistente kwaliteit. Vandaag geknipt door Thijs een nieuwe aanwist in hun team, en echt een aanrader.
Posted on Google
M.Tiemessen
14/03/2026
Henock is a crack, he has been my barber for 2 years and has never disappointed
Posted on Google
George González
12/03/2026
Geweest bij Saskia, goede service, vriendelijke.
Zou Maesons bij iedereen aanraden